Blogger templates

Photobucket

Tuesday, December 7, 2010

Menunggu Detik Dua Hati Bersatu

Wahh..berdetik jam di dinding menanti saat untuk bergelar suami isteri yang sah.. "Aku nikah kan dikau dengan...masa kawin bernilai..." itulah ungkapan keramat yang dinantikan oleh smua pasangan kekasih...untuk merealisasikan hasrat untuk hidup bersama..

Tolong yer...jangan ingat cek lak yang nk kawin lambat agi yer..tema cek pon lagi tajuk maa...huhuu..oppss terkantoi sudah punya hasrat nk kawin..of coz la sape tak nak kawin tak kan nak bercinta tak habis-habis...

Ini sempena kenduri kawin kazen aku yang ke 4, pijam celik pejam celik dah empat orang kazen aku kawen. Macam tak percaya jer tengok muka masing2 macam budak2 agi..tapi kena terima kenyataan masa sentiasa bergerak..

Panjang lak introduction kan..dipendekkan entry ini, sempena perkahwinan kazen aku ini,aku diberi peluang oleh cik tata untuk buat gubahan hantaran pengantin bersama kazen tercomel..macam tak caya jer..aku nie bukan kreative mana pon.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...huhu..

Ini antara picture gubahan hantarannya : By my kazen also dak debab  http://hitamitumisteri.blogspot.com/

Ni Tapak sireh...haru gak nk gubah bunga hidup nie..adoyaii..

coklat,strawbery n anggur..

bahu pengantin

handbeg


kasut...paling simple..

perfume...huhu
Telekung paling pening...huhu


ble kumpulkan jadilah mcm nie...

mas kawen paling cantik tpi bab bunga nk kena cik tata ajar..huhu

oklah sampai sni je dulu al kisah hantaran nie...untuk enrty seterusnya bab kursus kawen lak...hhuhu...