Blogger templates

Photobucket

Saturday, November 27, 2010

Muka Baru Blog..

Hurmm..untuk entry kali ini aku nk tanya pendapat korang, tak salah ke kalo kite citer perkara sekitar kita dalam blog nie?

Memang tak la story pasal personal life aku? Just apa yang jadi pada harian aku jer,ok ker? Aku nie memang jenis berahsia sangat orang yer..adakalanya sampai terpikir aku ni layak jer jadi blogger macam blogger lain tue..

Huwaaaraggghhhh!!!! Teruk giler caraa penulisan aku kat blog nie...now sampai kazen aku tegur try tulis story mengenai life harian kita.. Benarnya ada rasa ragu2 dalam hati ni? Coz aku teringat pesan kanda ku (akak) sorang nie..

Jangan letak hal peribadi kita kat ruangan public..nnt takot orang luar or musuh kita boleh kaji cara hidup kita. Mesti korang tak pahamkan maksud yer apa? Yelah..cuba korang fikir2 antara cara musuh negara yang ingin menakluk negara kita nie dgn cara apa?

Salah satu cara smart mereka, kaji selidik cara hidup rakyat mereka..betul tak? Cecehhh....dah macam ahli polotik perang lak..huhu (poyo yer)..

Okehlah dipendek citer..apa pendapat korang?