Blogger templates

Photobucket

Wednesday, December 29, 2010

Sengal Zone : Mega Project 2011


Nak tahu apa story dengan Link kat atas..korang kena click..den tak reta nak explain yer..contest ini dye yang punya..macam best lak nk join..tue pon tau dari kazen aku yang dapat jadi top 10 and menang model no 1 dalam contest Aku Perlukan Wanita.. 

Sejak itu menjadi rajin la diri ini menyinggah ke blog beliau. So kreatif blog..menarik blogger laen and saling membantu..amat respect dengan cara beliau..tak lokek..hhuhu..

Kat bawah ni pic aku untuk contest tue..insyaallah kalo ada rezeki dapat la msuk wallpaper beliau..



Soalan wajib jawab :
Saya nak tersenarai kerana my dream is to be the best blogger like everyone, love all story of blogger dan hope smua blogger enjoy!! mcm tagline saya..rainbow of dream,love and hope!

Dapat tersenarai or tak tue belakang kira..janji i try my best..kepada empunya blog..maaf yer xboleh nak bagi full untuk keselamat..hope Mr. Uden yang bijak pandai tahu..