Blogger templates

Photobucket

Wednesday, December 22, 2010

Sepet N'rol Yang Penyabar



Orang lain pelihara kucing laa hemster laa..tapi mejoriti aku tengok kucing la banyak.. Ini pulak kawan setia aku yang paling penyabar..nama yer sepet..ada lagi sekor kawan dia nama yer n'rol.

Kenapa aku kata mereka ini penyabar sebab dyeorang ini pendengar paling setia..taak kira masa..sampai ada kala jadi model untuk segmen photographic aku..haha

Lagi satu dyeorang ini aku perasan aku cakap apa pon dyeorang angguk jer..ntah depa faham ke tak aku pon tak tahu.

Dyeorang ini makan cerewet gak..nak makan kangkung jer..orang bagi sayur lain semua tak nak.. Memang favored laa..letak jer mesti tak lama yer confirm habis.

Kenapa aku namakan sepet & n'rol? Bukan sebab mata dyeorang sepet..mata dyeorang bulat2 belaka wooo.. Nak tahu sebabnya...biarlah rahsia!! hahha

Sepet ada hubungan dengan nama sapix ( pelangi hati aku) soo tak nak nampak sangat aku letak la sepet...haha. Citer pelangi hati aku tue nanti aku update naa..

N'rol lak...sempena nama aku yang juga ada nurul...so tak bagi nampak gak aku letak la N'rol.. Kalau ikutkan parent aku nak bagi nama sapix & nurul..of coz la sy bangkang yang arif.. 


Tapi nama sapix still lekat..coz parents aku akan panggil tue juga coz aku rajin sangat mengadap kura-kura ini..
Itulah kisah sahabat baik aku dirumah....huhuhu