Blogger templates

Photobucket

Tuesday, December 14, 2010

Kazenku Blogger!!

AaaaaaaaaHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Siyes tak adil betul rasa...kazen aku lagi terer bab-bab blog nie. Adoiii...terasa diri ini dikalahkan..tapi tapi tapi aku still proud dengan dye. Dye kazen aku paling relax la..dan xberape retu marah..suke giler dapat buli dye..hahaha

Entry kali ini aku nak kutuk kazen aku yang sorang..shhh..korang senyap2 jer tau..pergghh!!gumbira giler dalam hati..HAahaha(gelak jahat!) Jangan amalkan sikap begini yer kekawan..buat tambah dosa kita jer..

Dye adalah antara kazen yang happening bagi aku..dye pandai masak,suka tengok sinetron dan paling tak tahan ske giler dengar lagu jiwang..dye nie bawah aku setahun jer..tapi memang rapat ar..tak sah kalau jumpa dye aku tak menyakat. Ayat treat mark dye "geli jerrr" & "yelahhh kak yullll" yang dye selalu guna "geli jerrr" aku pon tak tahu kenapa dye ske ayat tue...hahah

Kazen aku nie pandai giler menjahit...dan aku senang dengan dye coz dye susah nak marah so wat aku selalu rasa kan best kalo jadi macam dye..coz aku nie agak pemarah la gak orang yer. Dye nie jugak paling rajin giler bab-bab men'google ni (ada ke perkataan BM men'google?xper asal korang faham kalo tak faham tak dapat den nak nolong yeer jer)

So aku kalo apa2 akan minta tolong kazen aku ini cari laa..coz dye memang rajin giler explore. Kalau aku tak berape rajin laa coz belajar pon mengadap komputer so dah tak larat nak mengadap selalu..even lappy (lap top) memang boyfren yang tak boleh tinggal wajib ada dengan aku..hahaha

Dye ni la kazen aku kalau pergi mana akan selalu ingat aku (perasan sungguh aku nie) tapi kalau pergi umah sedare mana2 makan mesti akan tunggu aku dan aku pon akan tunggu dye..ntah aku pon tak tahu kenapa dan sejak bile ia bermula..aku suka share macam dengan dye dan dye juga pengkritik paling jujur.

Dye nie jugak anak yang baik,dengar cakap mak dan penghibur buat mak dia..mana tak yer..adik-beradik lain semua dah jauh2..abang dye lak dah kawen..kakak dye keja jauh.. Mak dye akan sentiasa muda bila dengan dye coz astik gelak jer...dan epy jer..

Whatever pon i love my kazen so much...dye kazen yang pintar dalam diam..rajin mencari informasi...dye salah seorang yang rapat dengan aku...dah dah dah xlarat nak mengata dah..aku nak kena masak makan tengah hari lak nie...sekian entry tentang kazen aku!!!