Blogger templates

Photobucket

Tuesday, December 14, 2010

I Hate!!

Aku paling benci orang membandingkan aku dengan orang lain tak kisah la siapa pon! Aku tak suka orang tinggi suara dengan aku secara tetiba! Aku akan marah giler orang yang menjadi punca kalau mak marah aku..aku akan tak bercakap dengan dia selama mana aku sejuk la...(perkara yang paling ambil masa untuk aku sejuk)

Bila aku marah sangat suatu perkara tue, aku akan jadi diam membisu seribu bahasa..coz aku bukan jenis yang suka nak marah melampau2 or membebel banyak2.. Aku kurang suka explain kat orang.. Aku tak suka orang gaduh depan aku.

Aku tak suka orang tipu aku tanpa sebab..aku tak suka orang suka memaki orang lain. Aku paling tak boleh terima  lelaki maki pompuan( first guy yang akan aku reject seumur hidup even kalo sebab tue aku sanggup tak kawin). Aku tak suka orang membebel tak tentu hala..bercakap jer..tapi info pon tak ada. Aku tak suka campur hal orang yang aku sendiri rasa tak payah sibuk2 nak campur.

Aku tak suka orang usik barang aku..(paling berharga barang2 peribadi). Aku tak suka mereka yang suka sebut perkataan "b_ bi" & "s_ _ l" tak kira la apa situasi pon..marah ke gurau ke or apa2 lah..

Itu jer kot..kalo ada ag nnt aku tambah agi...mood time nie moody geram..!!!!