Blogger templates

Photobucket

Thursday, December 30, 2010

Tiada Alasan..

Assalammualaikum..selamat malam! Huii..segar rasa yer badan selepas bersenam dipetang hari. Sungguh lama rasanya aku tak main badminton. Sekali dapat main tak ingat masa dan nak masuk magrib.

Memang best kalau dapat main hari..ikut iklan tv "Tiada alasan untuk tidak cergas". Tettt...ok2 aku rasa korang lagi banyak aktiviti untuk jaga kesihatan badan korang kan. Terutama laki memang sempoi la confirm bola je memanjang. 

Citer pasal bola kan..teringat pulak..malaysia menang lawan indonesia kan? 2 - 1 kan kan kan? Untuk pertama kali dalam sejarah family aku nie. Aku tengak kazen2 dan pak sedara aku berminat la nak layan bola nie. Malaysia menang mana tak best tengok kan..What ever pon Tahniah buat pasukan bola Malaysia atas usaha mereka2 semua.

Oklah sampai sni dulu mukadimah entry aku malam..bubye!