Blogger templates

Photobucket

Wednesday, February 16, 2011

Zack Zukhari Dah Kembali!!

Dah macam iklan Naruto kat tv tv3 lak...ahak! Tak kisah la..entry kali ni aku nk sebarkan kan sikit pasal sorang brader nie. Aku memang suka baca entry kat blog dia coz spontan jea smua bahasa nye.

Aku mula berjinak-jinak,bertatih kenal dunia blog nie pon dari dia. Dia bagi idea untuk budak diam,pendiam,penyepi dan tak tahu meluahkan kata melalui percakapan macam aku nie untuk adakan blog sendiri.

Aku memang tak boleh jadi spontan seperti dia walau macam mana pon pompuan wat blog tak kan nak guna perkataan yang terlalu hampeh..

Tapi apa pun korang kalo baca blog dia confirm terasa macam masuk dunia dia la...seronok giler!! Kepada blogger2 baru boleh try singgah-singgah blog dia...WAJIB SINGGAH!!!

Ini aku bagi link dye!!!