Blogger templates

Photobucket

Sunday, February 20, 2011

Madu Songsang

Pagi tadi aku agak kelam kabut dek mengejar nak pergi kelas memandu hari ini. Dalam pada aku tengah kelam kabut nie telinga aku sempat menangkap berita yang menyiarkan tentang madu songsang..

Balik dari kelas jer tengah duduk lepak2 teringat pasal berita pagi tadi terus on lappy cari la fakta berita pagi tadi.. Tak ada ayat aku dapat sebut la...nak kata teruk memang teruk la..nak kata tak berakal aku rasa Tuhan dah bagi akal yang cukup waras pada mereka nie.


Ini link berita penuh My Metro Ahad website

Subhana Allah memang dah akhir zaman...kalau dah mula ada hubungan songsang nie. Yang tak boleh terima dye boleh kata 'TAWAR HATI' dengan layanan wanita,pondan gak dye cakap reti layan dan pandai mengambil hati. Terlebih pandai yer! Pandai bagi dye dosa lagi ada....

Isteri dah baik2 bagi bermadu, dah la kawen senyap2 isteri boleh terima lagi siap tolong support 'bini no 2' tue...boleh pilih pondan..punya banyak wanita cantik kat dunia..

Ish terlebih emosi lak..macam aku dah pernah kena lak kan...Uisshh..mintak tak la..tapi aku memang geram s bab laki macam nie..lagi kalau wife dyeorang memang baik...

Balik la ke pangkal jalan...jangan nak fikir seronok,senang hati kat dunia jelah...