Blogger templates

Photobucket

Wednesday, February 9, 2011

HAri Pertama Aku di Buli!!

Aaaaaarrgggggghhhhhhhhhhh!!!!!!! geram giler tadi tapi simpan dalam hati jelah...dah nama pon dunia..dah nama pon manusia ni macam2 perangai..dah nama pon aku pon ada perangai aku sendiri kan kan kan!!

Tapi memang tak boleh bla hari pertama keja dah kena buli atas alasan menjaga kepentingan diri masing2! Hahha..tapi hari ini juga aku berhenti..bukan bermakna aku mengalah yer!!

Adakalanya kita perlu berundur dari situasi yang akan memakan diri kita (ayat falsafah apa aku pakai ini??hentam jelah) 

Mudah2an ada rezeki yang lebih baik untuk aku diluar sana rezeki Tuhan ini tiada siapa dapat jangka..adakala datang dari tempat yang tak pernah dicapaian akal..(berterabur ayat aku..kalo cik sayang baca confirm kena toturial bahasa sat ag..lallaa)

samapi sini jer edisi diary hari ini....Good Nite!!!