Blogger templates

Photobucket

Monday, February 7, 2011

At Last!!

Assalammualaikum..sesudah sekian lama aku berada dalam kekacauan jiwa yang melampau..kini aku kembali dengan nekad hatinya kembali bersemangat memikirkan perihal sendiri..


Haru Oooo...korang tak tau macam mana.. Kini aku dalam process amik lesen keta..hehe (seronok giler even risau gak) dan aku juga telah amik keputusan untuk smabung belajar dalam bidang perubatan..giler lari bidang aku ni mana tak yer aku sebelum ni amik kejuruteraan tapi aku nekad tak nak sambung kejuruteraa dah..


So aku lari dalam bidang kejururawatan walaupun aku sudah dikutuk dan diperli oleh kazen2 aku...(hempeh betul yer kazen!!) tapi aku tetap dengan keputusan aku tambahan pulak aku dapat sokongan dari family,mum (my second mum kat arab) dan en. syg...


Huhu..aku tahu apa bidang yang aku masuk memang mencabar tapi sekurang-kurangnya aku rela mengambil risiko nie..so aku mengharapkan doa dari yang lain jugak...





Mudah2an ada rezeki aku dan keputusan aku ini tepat..(siyes dilema agi...hahhaa)