Blogger templates

Photobucket

Wednesday, February 16, 2011

Impian Menangis Tanpa Henti

Ingin sekali aku menjadi gadis seperti didalam balang kaca
Tidak mudah dimiliki oleh cinta yang tidak utuh
Tidak mudah disentuh
Sentiasa tunduk agar tidak angkuh dengan anugerahNYA
Sentiasa mengalirkan tangisan keinsafan
Teguh iman dan hatinya 
Tidak mudah alpa dek dunia yang semakin dianggap kekal
Jejak kakinya sentiasa mengingatkan dia akan barzah..hari perhitungan..
Hatinya yang menyintai yang SATU
Insan yang memilikinya hanya menyintai imannya
Hanya ingin menjamah keredhaan yang Maha Penyayang
Subhana Allah..aku menyintainya..menyayangi kerana ENGKAU
Iman ini sering digugat dek syaitan yang menghancurkan
Bukan ini cinta yang sering aku dambakan dalam doaku
Bukan cinta yang menghumban aku ke neraka..
Tangisan ini tak henti minta dilepaskan..
Sesungguhnya setiap pemberianMu pasti disertakan dugaan..
Kini Engkau perkenankan doaku 
Rintihan aku agar tidak jauh dariMu
Namun aku masih tamak meminta
Hentikan kemarahan hati yang kian lama ini..
Tangisan aku tak memadai untuknya..