Blogger templates

Photobucket

Wednesday, November 9, 2011

Kerdilnya

Pernah tak korang rasa tak layak sangat untuk seseorang itu? Ada sahabat hati aku cakap kalau korang rasa mcm ni umpama korang tak bersyukur dengan apa Tuhan anugerahkan.

Kita memang boleh lari dari berperasaan macam itu tambahan mereka yang ada sejarah mereka tersendiri dan mereka yang lainnya tak akan dapat faham. Mereka hanya boleh mendengar tapi merasa tiap detik sejarah itu mereka tak boleh.

Tapi semua orang ada sejarah masing2 hanya yang membeza kita bagaimana kita hadapi tiap satunya. Kita selalu mahukan yang terbaik tapi bila Tuhan dah berikannya kita rasa kerdil sangat dan tak layak untuknya. Sedangkan itulah nikmat yang Tuhan berikan untuk dugaan yang terhebat DIA berikan.

Besarkan kekuasaanNYA, kita tak kan pernah tahu apa yang dirancang untuk kita. Pernah tak korang terfikir kenapa kita tutup mata? menangis dan membayangkan sesuatu pon kita menutup mata...kerana setiap yang indah itu tak terlihat dengan terang.Begitu juga hikmahnya..tak siapa tahu apa akan jadi pada detik,saat,minit dan jam yang akan datang..

AKu pon tak tahu nape letak pic teddy nie!!