Blogger templates

Photobucket

Tuesday, November 15, 2011

The Best LAwak!!! Full Boboi Maharaja Lawak Mega!!!

Assalammualaikum!!! Hari ini aku release tension sikit lepas buat macam2 kerjakat opis nie..ini pun ada task tak settel lagi.. Oh tidak!! tapi so far aku enjoy dengan kerja yang aku dapat coz ia ada kaitan dengan minat aku, yang suka buat blog and belajar software lain untuk buat website. Enjoy la mencari bahan programming dan kena belajar sendiri so tak bergantung dengan orang untuk mengajar kita. Mula-mula memang susah macam blur jer masuk jer opis bos terus bagi task dia apa dan macam mana kat website tu then kita kena ada kan macam yang dia minta itu, memang banyak giler study coz guna domain yang aku tak pernah belajar tapi lama2 perkara tue jadi so intersting!!

EH!!! hari ini bukan nak story pasal kerja la tapi pasal cara terbaru aku nak release tension!! pada yang ada Astro mesti tengok maharaja lawak mega kan!!! pada yang tak ada jom aku nak share dengan korang group yang paling aku tak kan miss tengok!! yang buat aku gelak non stop!! Enjoy the video!!