Blogger templates

Photobucket

Thursday, November 10, 2011

One of the chapter in my life


Dua2 budak ni sengal..hahha..bukan apa budak dua ni kalau dah gelak susah nk stop gelak..paling tak boleh bla budak pakai tudung biru ni comel memang comel tapi gelak..aku pon tak tahu nk cakap kalau building tempat korang duduk tue tak kuat mahu runtuh building tue gara2 gelak dye..

Yang tudung hitam ni selalu blur..aku pon tak paham kenapa..hehe tiap kali aku chat or join dengan aku2 naik giler macam dyeorang. Tapi dua2 ni mmg kawan baik aku harap korang kekal sampai ble2 berkawan. Yang tudung hitam tu blur tak pe lagi yang tudung biru ni selalu ketinggalan kalau tengan story apa pun..

Korang dah jadi salah satu chapter dalam life akak thank for entertain me! I miss every moment with you guys! good luck!
Wish you guys happy with life and make the prefect decision for the future!!