Blogger templates

Photobucket

Sunday, November 27, 2011

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!"

Assalammualaikum...excited nie! selalu aku jenggah je barang2 yang seniorita irinie marcello nie jer nak mencuba barang dye belum berani lagi Tapi hari ini bila aku buka blog seniorita irinie hari ini aku terus jadi dia buat giveaway untuk product yang aku nak sangat cuba tue...apalagi tanpa membuat masa..aku pon "study" habis-habisan  la pasal entry giveaway dia..

Korang mesti cakap apa benda la aku merepek ni..tak ada permulaan pon pasal product aku cakap ni..??benda alah apa yang aku nak sangat nie kan sampai aku jagi tak tertentu arah nie .
AKU NAK INI!!! MIRACLE TAB


Korang nampakkan ada 3 barang?satu tab EX , tab soap & HD Glow Essence, nak aku terang satu-satu ker?? tak yah kot ..nak tahu  KLIK SINI!! untuk tahu lebih lanjut tentang status product dan kemusykilan anda!!
Aku memang ada masalah cikit dengan kulit wajah , dah macam2 product saya cuba tapi semua tak berkesan..(dah macam dialog iklan kat tv lak). Tapi aku tak akan putus asa untuk menyelesaikan masalah ini.. tapi ada time rasa down gak la ..tipu la kalo tak ada tue..Aku harap product ini dapat membantu aku mencapai hasrat kulit wajah yang miracle   Insyaallah.. oklah sampai sini je dulu!!kalo ada rezeki saya..insyaallah..