Blogger templates

Photobucket

Thursday, October 14, 2010

DebaraN Interview

Walaweiii..sungguh tak ku sangka begitu rupenya suasana interview. Aku bru pas interview keja nie nervous teramat sgt. First interview kot..aku rasa pon korang yang dah kerja sekarang nie kalo ingat balik first interview korang sure gelak giler skrg kan kan..

Hoho..first test aku lulus la jawab IQ test kat paper laju jelah..sampai orang sebelah lupe jawapan pon leh bagi lagi ek. Even dah dapat warning kat staff situ no discussion,dia hilang kejap jer org sebelah dah bertanya. Yang tak boleh bla tue siap bagi jawapan awal2 dulu sebelum amik test oleh staff dia.. Just kena ingat jelah.

Now citer part kantoi lak..wat group interview first tue suasana tak tegang la, tapi bila masuk giliran aku jer habis melayang semua kat ayat yang tersusun cantik kat kepala  otak ini..xada speaking or broken2 English  pon tak dah terus hempeh la..


Minta citer mengenai diri sendiri jer..terus terkedu kot simple question dia tanya pon aku leh heng ek..memang tangan sejuk terus la..otak xleh berfungsi dah..AAAAAAAAAAAaaaa..... Habis2 tue budak2 yang interview dgn aku semua pakat tanya ek,aku ni first interview ker? aku jawab Ya masing2 dok pakat gelak ek..

Tapi yang bagus yer aku tak la rasa segan giler dengan diaorg, diberi semangat lagi ada...Thanks pada budak2   interview tadi hope korang sukses...dipendekkan story aku xdapat job tue coz communication skills aku teruk giler..ini pengalaman yang akan wat aku bina keyakinan diri pasni..so kepada mereka yang ngah cari kerja n kena pergi interview GUD LUCK to u alll!!!!