Blogger templates

Photobucket

Friday, October 15, 2010

Cara AKu..Giler Anime!! Tension!!

Lain orang lain cara...ada setengah mereka kalo tension suke makan sampai muntah. Ada tue pergi temgak wayang laa..yang pergi joging pon ada..kalau yang tension pergi joging tue aku solute la coz dalam masa yang sama korang menjaga kesihat.

Yang banyak makan itu aku xsetuju sangat kalo korang makan benda yang berkhasiat xpe tapi kalau takat makan benda manis2 or merepek2 itu korang fikir sendiri la, hilang tension korang penyakit lain yang kekal.

Okey..now cara aku hilangkan tension or sakit ati bagai nk giler dengan hari2 yang dilalui ini adalah anime or apa2 kartun yang boleh bagi aku gelak. Biasa citer anime nie kan ada pameran positif value gak jangan mengalah even musuh dye terer mcm mana pon korang ada kuasa berbagai-bagai pon kalo hati character hero baek sure menang la..

Aku ske tengok anime yang character cool jer even dalam situasi cner pon,memang kekadang sampai wat rasa nk jadi mcm tue jer cool jer..tapi hempeh la xada yer makin serabut ag ada. Tengok character yang ske senyum pon best gak.  Macam prince of tennis ini player dye smua ada kelebihan n character memasing tapi still leh maintain dalam satu team even ada yang sekepala..
Lagi satu character yang jenis suka tersenyum jer..mcm citer shaman king ini. Hero dye asakura yoh..mmg ada time character laen dalam citer nie begang giler dengan dye tapi dye still cool dan tersenyum dah tue sape yang jadi musuh dye sebelum ni smua jadi member dye. Memang best giler lagi character girl dye ana tunang asakura yang agak dingin bagai memang melawakkan jalan story anime nie..girl yang ego pon ada gak ana nie..tapi still ada romantik story laa. Aku rasa kalau kat dunia nyata nak dapat cari girl cool mcm ana nie memang xjumpa la..Boys yang cool pon dah payah nk jumpa kat dunia realiti nie..

Yang ini pulak untuk kartun seisi keluarga tapi parent still nk kena tengok2kan anak-anak yer pastikan anda turut sama menyaksikan kartun ni coz ada time kartun nie terlebih gak, takut budak2 baru nk berakal pergi ikut perangai mcm shin chan mahu sat agi sakit pale tuan/puan parent tengok perangai ank2 yer..kartun nie mmg lawak giler pencah perut la gak tengok budak selamba bercakap nie mengutuk orang. Korang ada jumpa insan yang sanggup kutuk korang depan2,xada yea kan smua mesti nk berbunga-bunga la bahasa. Walaupun dalam hati korang nk straight je to the point..

Sampai sini jelah dulu entry aku..sekian...hehe