Blogger templates

Photobucket

Saturday, January 15, 2011

Silent!!!

Salam semua..agak lama blog ini tidak berisi. AAAaaaaaaaaaaa!!!!!!! aku yang tidak bersuara gara2 deman yang terlampau panas..sampai suara aku pon hilang tapi takpe sakit itukan penghapus dosa.

Sementara aku tak boleh bersuara nie..semua yang aku nak sampaikan semua bertulis. Adik aku siap bagi paper sekolah dia untuk karangan dengan pen..amat tidak patut kan kan kan!!!

Tapi bagus yea aku tak perlu rasa sakit untuk try juga keluarkan suara..epy for that! Cuaca yang tak menetu sekarang ini amat mempengaruhi kesihatan.

Haa..kat sini nak citer juga mggu lepas2 kan aku tak update blog ini kan... Aku pergi interview kerja kat KL, insyaallah ada rezeki Tuhan untuk aku adalah... Doa je banyak2.. Amin.. oklah cukup sampai sini jer.. Aku nak rehat tak sihat2 lagi nie..