Blogger templates

Photobucket

Wednesday, January 26, 2011

Complicated

Apa yang selalu dalam pemikiran orang yang bercinta nie?? Apa yang korang selalu fikirkan bila nak bersama pasangan korang? Apa benarnya yang korang harapkan dari si dia? Si dia tu orang yang betul2 tepat ke?

Dia sentiasa ada time susah senang korang? Korang pasti itu yang korang nak?Dia betul2 sayangkan korang? Dia setia? Tak kan pernah kecewakan hati korang?

Mesti persoalan ini yang selalu ada dalam fikiran korang antara sedar atau tidak. Tapi pernah korang tanya kat diri sendiri tak? Apa ada dalam pemikiran Si dia? apa yang si dia selalu fikir time bersama korang? Apa yang si dia harapkan daripada korang?

Korang boleh ada ke time susah senang dia? Korang pasti ke dia nak kan korang? Korang betul2 sayangkan dia? korang setia ke? Pernah tak korang kecewakan dia?

Sama je..tapi yang paling penting pada semua2 soalan ini..dah bersedia untuk beri komitmen? Kenapa la agak yer aku tetiba bangkitkan isu ini kan kan kan...

Entah aku pon tak tahu tapi itulah yang aku fikir bila dah ada teman ini..of coz yang sentiasa doakan yang terbaik..tapi adakalanya bila terlalu terbaik ia boleh buatkan orang yang kita sayang tue sakit tak pon kita yang sakit..


So cner itu?? love is very complicated story/life even we try our best..we still hurt each other..right??