Blogger templates

Photobucket

Wednesday, January 19, 2011

Part II

Al kisah casa impian datang umah, bukan rancangan tue dah habis ker??dah tukar deko bersama eric..kan kan..
Tetttt..benarnya bukan casa impian datang ke?Or aku ubah suai rumah ke..

Semua tanggapan itu salah tapi itulah impian rekaan dalam rumah aku sendiri. Insyaallah mudah2 ada rezeki amin..aku suka sangat baca buku tentang hiasan dalaman rumah ini. Paling aku suka stail moden coz simple and tak serabut.

Suka jugak stail bali coz macam jungle gitu..tapi paling penting suasana sentiasa romantika de amor..huhu.
Sekarang aku masih berusaha untuk capai semua itu tak kira apa cara asalkan halal NO HARAM stail okey!!

Jangan terlalu kerja kaya and impian sampai lupa semuanya di dunia ini tak kekal..huhu oklah sambung bab lain lak...tata!