Blogger templates

Photobucket

Monday, January 24, 2011

Aku Vs Jiwa Kacau

Assalammualaikum..kekawan yang datang bertandang TQ sesangat! Tak sangka2 even aku jarang update blog ini ada jugak yang sudi bertandang ke blog aku yang tak seberapa ini.. Alhamdulillah..

Berbalik kepada isi sebenar entry aku hari ini...macam biasalah blog ini kan diari isi hati aku. Sekarang ini jiwa aku masih kacau lagi angkara yang lepas yang telah aku catat pada entry aku yang lepas2..

Siapa tahan maa...aku dah la bukan jenis yang duduk umah tanpa ada uit sentiasa masuk dalam akaun aku. First at all aku mengalu aku memang jenis otak fikirkan duit dan memang suka tengok duit bertambah dalam akaun aku...TAPI NAK DITEGASKAN AKU BUKAN PISAU CUKUR SESAPE OR BATU ASAH KE APA EK..


Aku jenis semua aku nak cari sendiri...bila duduk rumah sahaja tanpa duit diakaun bertambah buat hati aku celaru..memang la duit bukan segala2nya tapi dengan budak lepas belajar macam aku ini confirm2 nak berkerjaya dan ada pengalaman bekerjaya yer...

Bukan akau tak usaha ok..hari2 aku akan apply kerja kat mana risalah or punca pon yang pasti kerja halal ok. Aku tak kira kerja apa pon asalkan ia dapat bagi aku pengalaman baru dalam hidup aku walaupun ia bercanggah dengan apa aku belajar..janji HALAL!

Okeylah sampai sini jelah...