Blogger templates

Photobucket

Thursday, November 25, 2010

Membara Jea!!!!

Tekanan giler bila berhadapan dengan orang blur nie.. orang marahkan dia pon boleh tak rasa pape kan!!!

Macam orang tak ada perasaan jea!! Terasa macam aku nie macam patung pun ada.. Perlu ke nak kena xplain salah orang

Yang paling tak tahan..bila aku dah mengalah tue dia lak boleh buat tak endah jea lak!!siap boleh tido kan..mcm tak ada apa jadi jer..

Aku pun macam orang lain jugak ada rasa marah..memanglah marah tue sikap yang disukai syaitan, aku tak perfect ok! Geram dah tahap tau nk kata apa dah, aku dah mengalah orang boleh buat macam tue. Memang aku akan senyap jelah, aku boleh peka dengan apa perasaan orang kenapa la susah sangat nk peka perasaan orang laen!!!!

Kalo dah tegur pon tak berubah...nak aku buat apa lagi....What Ever lah!!!!!!