Blogger templates

Photobucket

Wednesday, April 8, 2015

Love You Till Jannah

Terima kasih Ya Allah untuk
Nyawa yang masih Engkau berikan ini
Udara yang masih aku dapat hirup
Jasad yang sempurna
Jiwa yang tidak Engkau biarkan kosong
Merasai detik masa, saat, jam dan hari
Masih diberi peluang untuk berusaha mendapatkan redhaMu
Masih dapat sujud mohon keampunanMu
Merasa bahagia disamping insan yang Engkau pinjamkan padaku

Aku mohon kuatkan imanku
Terangkan hati aku agar sentiasa tetap dijalanMu
Ingatkan aku akan kejadian asal diriku
Ingatkan aku kematian
Ingatkan aku dosa
Ingatkan aku hari pembalasanMu
Ingatkan aku untuk selalu mohon jauh dari fitnah dajjal
Ingatkan aku seksa padang mahsyar
Ingatkan aku seksa azab nerakaMu
Ingatkan aku mencari keredhaanMu

Jadikan aku hamba yang sentiasa mencari redhaMu
Jika Engkau mahu mengambil aku
Ambilah saat Engkau redha dengan kehidupanku
terima amal ibadahku saat aku paling dekat denganMu bukan saat aku alpa terhadapMu dan jauh dariMu.

Terima kasih En hubby