Blogger templates

Photobucket

Wednesday, April 1, 2015

1 2 3...Let it go.

Tetiba teringat to my buddy..miko,lilo,luna, hazel and laura. Yep! my pet, semua aku dah jual siap dengan perkakas dia semua coz now i habe a baby bukan maksud yer ada anak tak boleh bela binatang tapi situasi aku memaksa aku untuk lepaskan mereka.

Aku jual semuanya dengan harga lelong time, aku pregnant lagi dah kena kuarantin dari sentuh apalagi nak bermain dengan diaorang so dari aku seksa batin aku n diaorang better aku cari owner baru untuk diaorang. Lagi2 my baby agak sensetif nampaknya dengan keadaan sekeliling, demi kesihatan dia kena la aku merelakan my sugar glider go.....let it go...let it go...

Kejam tak kejam picture pon aku tak simpan dah, aku dah lepaskan diaorang pada tangan yang bertanggungjawab hope that person can take care of them. Lepas jual memang aku tak ambil tahu dah la...sebab sedih.