Blogger templates

Photobucket

Tuesday, March 8, 2011

My Fruit Heart!!

Suasana petang angin pon sepoi2 bahasa kata orang gitu,mana tak yer awan pon dah mendung mendatang ujan yang belum tahu mahu mencurahkan isinya dimana..blogger-emoticon.blogspot.com

Sementara menunggu citerblogger-emoticon.blogspot.com kartun danny phantom di TV9 teringin lak singgah sat mengisi diary aku yang semakin kurang pengisiaannya...

Korang tahu x? hari ini hari apa??blogger-emoticon.blogspot.comBukan hari jadi aku??hari kawen aku pon bukan lagi yer...masih jauh lagi masa kedatangan hari itu...Sure2 yer korang tak tahu..aku sendiri pon baru tahu tadi. . Hari ini merupakan hari wanita antarabangsa sedunia..blogger-emoticon.blogspot.comsekarangkan martabat wanita dah sama dengan kaum adam..tapi kat sini kite ambil impak baik jer ok!

Huhu...icon wanita kita mesti la ibu kita kan..betul tak???siapa cakap tak betul meh sini ada hadiah aku nak bagi..blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com dasar anak tak tahu diuntung. Apa pun korang dan siapa pon korang sekarang ni ibu korang yang lahirkan separuh nyawa untuk korang ada kat muka bumi Tuhan ini tahu..

Siapa lagi yang sanggup bangun tengah malam bagi korang minum susu bila korang haus time baby dulu? Siapa yang sampai tak tidur malam jaga korang time demam panas?blogger-emoticon.blogspot.com Siapa yang akan bacakan buku cerita malam2 bila korang merengek nak dengar citer sebelum tidur?Siapa yang akan sapukan ubat time korang jatuh main basikal?Siapa???Siapa??Kalau bukan ibu kita??

blogger-emoticon.blogspot.com Sungguh besar pengorbanan seorang yang bergelar ibu nie...even korang dah remaja dah berjaya ibu tak kan berhenti berdoa untuk kesejahteraan keluarga dan anak2nya..

Siapa yang kat sini tak doakan ibu bapa dye?? Angkat tangan??Kalau ada meh sini aku nak bagi ni.. blogger-emoticon.blogspot.com Ish2..tak baik sungguh! laen kali jangan wat lagi yer...

So sebagai pengakhir kata marilah kita menghargai ibu kita dan memberi sepenuh kasih sayang padanya selagi kita masih boleh menyentuh,mendengar dan menikmati keberkatan doa seorang ibu..seperti pernah Rasulullah berpesan hilanglah satu barokah insan itu apabila ibunya menghembuskan nafas terakhir..kerana tiada lagi doa dari seorang ibu. blogger-emoticon.blogspot.com

Korang sayang ibu korang tak??? SAYA SAYANG EMAK SAYA!!!! blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com