Blogger templates

Photobucket

Friday, March 11, 2011

Kebodohan Sendiri

Sakitnya apabila dilukai..sungguh menyakitkan jalani hari mendatang tanpamu disisi.. http://www.smileycodes.infohari-hariku kini gelap tanpa disinari cahaya cinta mu http://www.smileycodes.info amat perit rasanya pancaindera mata ini melihat kau bersamanya.. http://www.smileycodes.info "menyesalku akui tak terima cintamu..n bla-bla..." lirik lagu dari six sense yang sedang diperdengarkan dicorong radio menyebalkan lagi hatihttp://www.smileycodes.info kini aku semakin tidak terurus malah tidak perduli dengan apa yang jadi dikelilingku http://www.smileycodes.info perasaan marah akan kebodohan yang aku sendiri lakukan membuatkan kini aku kehilanganmu http://www.smileycodes.infoSudah berminggu aku begini http://www.smileycodes.info masih murung luka dihati kini tinggal parut yang dalam.
Hati ini tiba2 terdetik http://www.smileycodes.infosampai bila aku harus meratapi hidup kerana cinta yang bukan lagi miliku, perlukah aku lepaskan semua untuk aku menjadi insan yang berjaya yang membanggakan mak dan ayah semata-mata kerana cinta .Satu lagi kobodahan http://www.smileycodes.infoaku terasa ingin sekali meminta seseorang menyepak aku..http://www.smileycodes.info Saat itu aku nekad hari ini aku akan lepaskan semuanya http://www.smileycodes.info mulai esok tidak lagi semua ini http://www.smileycodes.info .

Hari baru dimulakan dengan ceria untuk semnagt baru ini http://www.smileycodes.info kini aklu akan berusaha bersungguh-sungguh untuk didi sendiri kini cinta bukan lagi keutamaan http://www.smileycodes.info cukup sekadar aku dicintai Tuhan dan family yang sentiasa menyokong aku. Aku akan buktikan suatu hari nanti kejayaan akan memberikan aku segalanyahttp://www.smileycodes.info.

p/s : So kepada mereka2 yang putus cinta itu fikirlah sedalam-dalamnyahttp://www.smileycodes.infopenyesalan bukan untuk diratapi tapi untuk memberi pengajaran untuk mengenal hidup yang sebenar. Jangan terlalu mengerja cinta sesama insan sampai kita lupa cinta hakiki (Tuhan) dan sejati (mak dan ayah). http://www.smileycodes.info
ENTRY INI HANYA MAHU MEMBERI SEMANGAT KEPADA MEREKA YG PUTUS CINTA SY XPUTUS LAGI YER... http://www.smileycodes.info