Blogger templates

Photobucket

Wednesday, March 9, 2011

Cerita Tentang Kita

Sememangnya memiliki pasangan yang setia dan saling menyokong merupakan ciri2 reletionship yang semua orang mahukan.. http://www.smileycodes.info Amat bersyukur sangat punya en. sayang dan yang penting relationship kte orang direstui kedua2 belah pihak. Dah makan bertahun aku dengan en sayang tapi buat setakat ini semuanya kte orang dapat hadapi dengan tenang.

Tambah2 sekarang relationship kteorg jarang jauh seorang utara seorang lagi selatan. Semua masih baik2 lagi kerana en Sayang diawal perhubungan pun dah terapkan mesti saling percaya, saling menyokong, ikhlas dan kalau ada apa2 perselisihan mesti selesaikan cepat jangan pendam apa2.

Aku memang respect sangat en sayang nie..http://www.smileycodes.info bukan kerana pemikiranya yang matang sahaja en sayang memang always ada tak kira dia dimana tak pernah henti2 bagi nasihat http://www.smileycodes.info dan sokongan pada aku even sekarang kte orang jauh. Ada time yer tak tahan jugak telingahttp://www.smileycodes.info dengar dia bagi nasihat panjang berjeler..tapi dalam masa yang sama aku epy sangat bila dye selalu bagi kata2 semangat SMS yang terbaru aku dapat " Syg kena berusaha lebih cket,insyaallah syg leh berjaya dalam bidang ni syg..xpe, i sentiasa ada kat belakang syg..i support u always dear,remember this k!" http://www.smileycodes.info

Mudah-mudahan jodoh kteorg ada..

p/s : Sesayang mana kita dengan sesorang itu dia tetap milik Tuhan bila suatu hari Tuhan duga kita dengan pemergiannya jangan pernah merasa benci kerana setiap apa kita punya dan rasa itu adalah milikNYA..