Blogger templates

Photobucket

Monday, March 7, 2011

My BF Pergi....

Malam itu sungguh menenangkan..blogger-emoticon.blogspot.com dalam kepala sudah ada entry baru mahu di isi dalam diary yang tak berapa harian ini laa.. Tengah menikmati saat itu tetiba BF aku terpadam. blogger-emoticon.blogspot.com Dalam keadaan itu aku cuba tenangkan diri sejenak. Matikan semua plug dan buat apa patut untuk tidur..blogger-emoticon.blogspot.com

Keesokan hari yea saje la nak on kan lappy tue lambat...dengan membaca bismillah aku menekan suis..lappy itu hidup dan mati dengan sendirinya.. blogger-emoticon.blogspot.com . Tanpa berlegah aku terus mencari encik abah untuk memeriksa, encik abah seperti acuh tak acuk aku pon blogger-emoticon.blogspot.com meminta simpati.

Encik abah mengalah dan cuba tengok apa2 yang patut.. "Beli laptop baru jelah k.yul" blogger-emoticon.blogspot.com ..oh tidak itu BF aku yang setia bersama..

Selang beberapa hari encik abah menyampaikan berita yang aku sendiri ..blogger-emoticon.blogspot.com.kini hari aku hanya blogger-emoticon.blogspot.comtanpa kehadiran BF yang tersayang...

p/s : BF tak semestinya stand for boyfriend tapi best friend pon leh yer..