Blogger templates

Photobucket

Friday, April 22, 2011

22 Birthday!!

I LOve My Family!! EM Onion Head eyes of hearts ayat keramat yang paling payah untuk aku sebut pada mereka tapi itulah kenyataannya. http://www.smileycodes.info. Beberape hari lepas birthday aku yang ke 22 tahun, alhamdulillah masih diberi peluang oleh Tuhan untuk bernafas.

Aku memang dah lama tak sambut birthday aku, mana tak yea dengan belajar pon jauh-jauh dari family paling latest sambut pon masa form 5. Aku ingat lagi time itu aku dekat asrama, mana tak yea masa itu pon tak boleh keluar balik rumah dan aku pon bukan outing punya budak even ada time outing pon aku still akan duduk kat
asrama duduk dalam bilik TV tengok kartun. http://www.smileycodes.infoTime form 5 puan emak dan en abah datang bawa makanan. Mereka memang jarang datang coz en abah sibuk dengan kerja beliau. Tapi memang epy giler puan emak wish birthday aku http://www.smileycodes.info dan pada masa itulah aku dapat handset pertama aku nokia 3315 tapi handset tue aku tak pegang macam korang sedia maklum mana boleh bawa handset masuk asrama..http://www.smileycodes.info

Untuk birtday aku yang paling latest..paling tak disangka-sangka family aku sambut birthday aku. Ini juga kali pertama aku betul2 ada dekat rumah..amat terharu..EM Onion Head sad eyesPaling tak tahan tema birthday aku semua coklat. Mana tak yea kek coklat, dapat hadiah coklat dan hadiah baju pon coklat..


Apa pun pada family aku thanks sangat2...aku suka bangat dengan semuanya...tak lupa juga pada en sayang yang tak lupa birthday aku..thanks a lot dear!! dan pada kekawan yang wish thanks sangat!!

AKU SAYANG KORANG SEMUA!!!http://www.smileycodes.info