Blogger templates

Photobucket

Saturday, July 30, 2011

Ramadhan Datang Lagi!! Part 1

Ramadhan datang lagi!!!! seronok tahap maximum giler laaa!! mana tak ye bulan pose je ada terawih beb bulan lain ada. Time2 macam ni la kita semua rebut nak kumpul pahala..time lain boleh kumpul ghak tapi ni special kes okeh!!

Aku tak tahu kenapa semakin dewasa ini aku semakin menanti ramadhan tiap2 tahun tapi paling sedey raya nanti kauta aku untuk dapat duit raya ada lagi tak agak2 yer!! (senggal dah besar lol!)

Ramadhan kali ini aku harap aku dapat ada hingga akhir, aku tak berharap ini ramadhan terakhir tapi ajal maut semua kita tak tahu kan? Aku tak tahu aku rasa nak menangis menanti ramadhan kali dah la first pose dah ponteng nt adoiii...kecewa!!!

Mudah-mudahan ramadhan kali ini akan menjadikan aku lebih baik dari sebelumnya. Pernah dengar tak pepatah "sayang diri kita dulu sebelum sayang orang lain" sure pernah dengar ayat ini selalu akan terliang kat telinga korang time2 ada kes kecewa tahap mati (aku tak buat mcm kat sebelah ni ek) dengan couple2 nie.

Memang cukup mudah kita sayang orang lain tapi kenapa cukup susah untuk kita sayang diri sendiri.. renung-renungkan dan selamat beramal! ada rupa pakar motivasi tak tb tak?hehe

Sayang diri sendir tak bermaksud kita memanjakan diri kita tapi bagaimana kita menjaga tiap apa yang Tuhan anugerahkan pada kita.. Mulut..mata..dan semuanya..

With full of love!!
from me!!
To all family,my love, friends & all muslim....