Blogger templates

Photobucket

Friday, July 29, 2011

New Chapter August!!


Assalammualaikum!

Pergghhhh rindu yer nak menaip ni!!!! Sekarang aku dah start study balik memamng epy giler!! tapi hanya untuk 5 month ia sudah cukup buat aku nak melompat t
ahap langit laa.

aku jumpa kawan2 baru lagi memang sporting laa...paling best aku paling junior antara mereka hahhaha(senggal sat)

eh! lupa lak aku ikut kursus perbaharui laman web kursus ini bawah kerajaanlah kita tak payah duit apa2 govement tanggung semua dan siap bagi elaun rm500 sebulan. Habis kursus ini aku dapat la satu sijil rasmi IT.

Kawan2 and cikgu memang best giler! sporting, happening and terlebih pening pon ada. Aku kat sini stardand haa dapat kawan2 baru yang paling ta
k tahan second day dah boleh dapat kawan yang boleh masuk laa dah rapat macam kenal dari sekolah tadika plak.

Memang pergi mana2 sentiasa berempat memang tak pernah tinggal, paling orang tak boleh tahan dengan kteorang nie start celik je mata kami2 dah start ada gelak tawa menyakat sesama sendiri tak pon kteorg pergi kacau orang yang selalu kacau kteorang.

Memang best buat apa semua sesama, sampai solat pon kteorang sol
at jemaah! Awesome la!!
Walaupon environment hostel kteorang tak berapa nak baik coz ada campur dengan bangsa lain tapi bila sama2 dengan mereka ini memang tak fikir apalah.

Lagi bila dah lepak sekali atas katil sekali
, katil rapat tue paling tak tahan start la dyeorang ini bergossip time tue masing masuk air dah...heheh

Oklah sampai sini story aku esok2 aku upload photo lak...hehhe


SELAMAT MENYABUT RAMADHAN!!