Blogger templates

Photobucket

Thursday, May 12, 2011

IPanelonline!! Tabung baru blogger !!

Entry kali ini pasal duitan laa!! Topik pon mengenai duit..so emosi korang semua boleh fikir duit yer..EM Red Fox eyes of money! Pernah rasa tekanan tak bila tiap kali korang tengok akaun nuffnang korang tak naik2..mesti rasa panas jea..EM Red Fox very angry dah sampai tahap rambut hitam boleh jadi warna lain dahEM Red Fox Goku . Relax aku paham perasaan korang itu aku pon adakalanya rasa macam nak kerat je kepala nie kerana memikr hari2 nak buat apa untuk naikkan pendapatan..EM Red Fox murderer with knifetapi malam ini aku telah diperkenalkan kepada satu lagi web yang mendatangkan duit jugak tapi tak perlu :
  1. buat banner iklan dalam blog
  2. cari traffic tinggi2
  3. dan hari2 pening nak wat segmen apa dekat blog
Nama laman web ni IPanelonline.com (clik sini) kita daftar akaun dengan dia then kita hanya perlu jawab soalan kaji selidik yang dia akan send pada email kita sahaja. Dari situ kita akan dapat point kat senang! dari point kita boleh tebus kepada duit sebenar.

So korang baca jawab la soalan kaji selidik dia betul2 tapi jangan korang baca macam itu jer EM Red Fox speaking, blah blah jer, kita kena bijak juga kalau terlalu berkaitan dengan peribadi kita jangan jawab jujur sangat kita kena fikir positif negatif yer..jangan kerana nak duit kita lupa baik buruknya. Kita pon tahu IT pon ada negatif yer juga...EM Red Fox Devil