Blogger templates

Photobucket

Monday, March 30, 2015

Saya UMIE sekarang!!

Assalammualaikum...banyak sangat yang tak update nie, memamg dah berzaman tak tengok blog nie, malam nie baca balik entry yang lama-lama dok gelak sorang2. Mana tak yer...just wonderful memori aku tulis dalam blog nie.

Ok now nak share now, aku dah jadi umie kepada anugerah Allah SWT yang terindah serius so awesome perasaan nie. Merasa pregnant 9 bulan, aku cukup 9 bulan jer coz aku bersalin operation coz masalah cyst luar rahim. Story pasal cyst nie nanti citer kat entry lain, hope aku ingat nak share.

First dengar tangisan anak, memang buat aku sayu la, macam dengar takbir raya...sayu yang amat sangat..memang terbayang time tu macam nilah rasa ibu kita time selamat lahirkan kita. Siapa yang dah jadi ibu dia tau la macam mana, siapa yang belum lagi, cepat2 cari pasangan nikah then you know how that feel.

Aniq Ammar