Blogger templates

Photobucket

Thursday, January 26, 2012

Geram Tahap 'Angry Bird'


Assalamualaikum..dah lama rasanya aku tak berceloteh pasal life sendiri balik2 asyik upload video & tukar lagu jer..huhu Mana tak yea sibuk pasal hal duniawi semata sedangkan sementara jer semua tue..

Aaaaaaaaa...siyes aku dah banyak kali nak cari tempat yang aku boleh jerit kuat2 tapi tak ada orang boleh dengar, hari ini rasa naktelan orang je, kerja berminggu-minggu dye boleh hilangkan dengan satu button klik 'OK' jer..pastu nak aku taip balik semuanya disebabkan kecuaian dia...

Bukan merungut tapi aku tak suka kot buat kerja yang sama tambahan lak kerja tue kita boleh percepatkan ini tidak!!!!! Memang menguji kesabaran aku betul! Tapi dalam hati ini menahan rasa membuak-buak kegeraman terhadap dia..jadi aku mengambil keputusan menulis pada diary aku tak dah lama aku lepaskan rasa dihati ini...

"Ya Allah kuatkan iman dan kesabaran hambamu ni " aku pon manusia biasa, perlukan tempat untuk meluahkan perasaan tapi sememangnya hanya Tuhan menjadi keutamaan aku bila rasa nak mengadu..dalam hati ini memang cepat punya sebut namanya tiap kali apa pun yang melanda tiap kali mata aku dibuka hingga tertutup..