Blogger templates

Photobucket

Friday, October 14, 2011

Aku Kian Dewasa..

Assalammualaikum..lama rasanya aku tak mengadap diary aku..!! I miss to write here!! Saat aku menaip entry ini lagu I'm big big girl menjadi teman. Orang kata apa! amik mood..haha banyak la aku punya mood kerja tengah melambak boleh pulak aku merewang buat entry...

Tapi sememengnya makin hari aku makin sedar aku semakin dewasa..korang tahu tak? aku punya tak sedar diri umor ini bukan lagi 21 bila puan emak aku tanya umur aku. Aku boleh jawab 21..terus puan emak berkata cuba kira balik betul2..lagi bila dyeorang celebrate besday aku tulis no 22 pada kek, aku boleh pelik..memang tak sedar diri betul..

Itu semua buat aku semakin sedar aku semakin banyak tanggungjawab dan banyak lagi harapan family aku yang belum tertunai. Puan emak dan Encik abah terima kasih kerana banyak bersabar dengan aku yang dengil ini..

Aku sekarang dah mula belajar kerja buat website, aku memang minat buat benda2 mengenai programming nie tapi aku paling pening bila aku tak paham apa yang bos aku nak..still takut2 nak buat sesuatu. Tapi alhamdulillah aku banyak belajar dari semua sudut.

Biasalah kalau kalau dah habis grade hutang mesti apa pada mereka yang bukan kaya raya ini.. MARA aku memang akan take positive thinking..so hopefully Allah SWT murahkan rezeki aku dan permudahkan segalanya..

Jangan hanya berdoa tapi kita tak berusaha mengubah nasib sendiri..peringatan buat aku selalu..

Wish me luck guys!!!